امور درآمد
مسئول امور درآمد:
سمیرا صبحی
تحصیلات:
لیسانس اسناد پزشکی
شماره تماس:
04532942031
شرح وظایف واحد درآمد و اسناد پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوثر
1- پیگیری واریز وجوه نقدی صندوق مراکز بهداشتی و دریافت فیشهای بانکی انها
2- بررسی فیشهای بانکی مراکز با موارد ثبت شده درسیستم های صندوق مراکز
3- ثبت فیشهای بانکی مراکز بهداشتی در دفتر درآمد و سامانه سجاد
4- انتقال ماهانه درآمد شبکه بهداشت به حساب دانشگاه و ثبت انتقالی های درامد نقدی در سامانه سجاد و سامانه نظام نوین مالی
5- بررسی فیش های بانکی و مبالغ دستگاه POS مراکز با صورتحساب بانکی بهداشت و بهداشت محیط
6- پیگیری پرداخت اجاره بهاء داروخانه مراکز بهداشتی و ثبت شناسایی و فیش های واریزی آنها در سامانه سجاد و نظام نوین مالی
7- پیگیری فیش های متفرقه ،معاینات کارگری و ... و ثبت در امار درامد ماهانه و سامانه سجاد و نظام نوین مالی
8- پیگیری و بررسی آمار بیمه های ارسال شده مراکز بهداشتی با سیستم های تحت وب صندوق مراکز جهت ارسال به سازمانهای بیمه گر
9- استخراج کسورات نسخ ارسالی مراکز و جمع بندی آنها به تفکیک پزشک و صندوقدار و نیز ارسال به مراکز جهت اطلاع
10- ثبت فرم آماری کلیه درآمد های مراکز بهداشتی (درامدهای نقدی، متفرقه، اجاره بهاء، درامدهای غیرنقدی بیمه های پایه و تکمیلی، تخفیفات) جهت ارسال به واحد درامد استان
11- پیگیری و بررسی تخفیفات مراکز و ثبت و ارسال فرم امار تخفیفات ماهانه به درامد استان
12- ثبت درامد های بیمه های پایه و تکمیلی، کنترل نسخ، تخفیفات، سود بانکی به تفکیک مراکز بهداشتی در سامانه سجاد و سامانه نظام نوین مالی
13- پیگیری و ثبت برگه های وصولی و کسورات بیمه ها از واحد درامد دانشگاه در سامانه سجاد و نظام نوین مالی
14- بررسی و جمع بندی موارد کسورات، وصولی و مانده مطالبات از بیمه ها مطابق برگه های صورت ریز درامد استان و برگه های کسورات بیمه ها
15- بازدیدهای ماهانه از مراکز بهداشتی و ثبت پسخوراند و پیگیری ارسال جوابیه از مراکز
16- ثبت کارانه پرسنل بهداشتی در سامانه سجاد