کارگزینی
مسئول کارگزینی:
عارف معین فر
تحصیلات :
لیسانس مدیریت بازرگانی
شماره تماس:
04532942033
کارگزین:
مسعود حسینی
تحصیلات:
لیسانس مدیریت بازرگانی
کارگزین:
مهدیه شریفی
تحصیلات:
لیسانس مدیریت دولتی
کارگزینی:
- تشکیل و تکمیل پرونده پرسنل جدید الورود
- صدور احکام و تنظیم قراردادهای کارکنان
- بایگانی پرونده های پرسنلی و مکاتبات و دستورالعملها
- پاسخگویی مناسب همراه با کرامت مراجعین
- نظارت و کنترل لازم بر صحت احکام صادره کارگزینی توسط کارکنان تحت سرپرستی.
- رسیدگی و تکمیل دقیق فرمهای استخدامی متقاضیان استخدام بمنظور حصول اطمینان از صحت و سقم آنها .
- همکاری در تهیه پیش نویس کلیه احکام کارگزینی از قبیل ترفیع، تغییر عنوان، همترازی، مرخصی ها و غیره با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.
- تهیه پیش نویس مکاتبات اداری واحد و انجام پیگیری جهت اخذ پاسخ لازم.
- رسیدگی لازم به پیشنهادات و درخواستهای واصله مربوط به امور استخدامی، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، انتقال، بازنشستگی، تعیین و برقراری حقوق وظیفه و بازنشستگی.
- همکاری در صدور انواع گواهی کار از جمله گواهی حقوق، پایان طرح، ضریب k و گواهی انجام کار و سایر موارد مشابه.
- تکمیل و کنترل برگهای سوابق خدمتی پرسنل جهت اخذ گروه یا ترفیعات اداری.
- بررسی و کنترل مدارک دوره های آموزشی ضمن خدمت پرسنل جهت تنظیم گواهی طی 176 ساعت آموزش ضمن خدمت و استفاده از مزایای قانونی آن.
- ثبت و کنترل و اعلام وضعیت مرخصی استحقاقی یا استعلاجی پرسنل به شاغلین و مراجع ذیربط.
- بررسی و کنترل اولیه کلیه احکام شاغلین مشمول مسیر ارتقاء شغلی با تهیه و تنظیم صورتجلسات مربوطه.
- همکاری در تهیه آمار و ارقام درخواستی مراجع ذیربط و پیگیری لازم در مورد بروز بودن آمار ارسالی.
- انجام امور مربوط به تعاون و بیمه رفاه کارکنان.
- بررسی و برنامه ریزی و سرپرستی امور مربوط به کارکنان.
- مطالعه و تهیه ضوابط و دستورالعمل لازم در زمینه ی مربوطه.
- شرکت در جلسات و کمیسیونهای مربوطه و ارائه نظرات اصلاحی در این مورد.
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور بررسی پیشرفت اداری و پرسنلی واحد.
- رسیدگی به شکایات استخدامی کارمندان و شکایات واصله از مراجع قضایی و تهیه لوایح دفاعی لازم.
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله.
- انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مافوق مطابق مقررات.
شرح
- مطالعه و بررسی قوانین، مقررات، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی.
- بررسی مدارک و مستندات پرسنلی کارکنان و بازنشستگان براساس پرونده پرسنلی آنان.
- تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان.
- تهیه پیش نویس نامه های اداری .
- صدور احکام پرسنلی از قبیل انتقال، مأموریت، مرخصی ها، افزایش حقوق و فوق العاده ها، ارتقاء گروه براساس قوانین و مقررات مربوطه.
- رسیدگی به پیشنهادات و درخواستهای استخدامی، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و حقوق وظیفه.
- مشارکت در انجام امور مربوط به بیمه ورفاه کارکنان.
- مشارکت در تهیه و تدوین و ابلاغ بخشنامه ها و آئین نامه ها و دستورالعملهای اجرایی.
- شرکت در کمیسیون ها، کمیته ها و جلسات مربوطه.
- اتخاذ رویه ها و انتخاب روشهای مناسب جهت انجام امور پرسنلی.
- صدور ابلاغ های تشویق، ابلاغ های انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت.
- پیش بینی های لازم در خصوص نیازهای پرسنلی واستخدامی واحد.
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مربوطه و ارائه گزارشهای لازم به مقام مافوق.
- مشارکت در اقدامات لازم در خصوص پیش بینی و تأمین نیازهای آموزشی کارکنان.
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
- انجام سایر امور مرتبط با شغل برحسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات .